Kedvenc böngészőm volt a Safari, mégis váltottam Firefox-ra.
Egyszerűen azért, mert ennek a blognak az adminjában problémáim voltak a mentéssel. 99 esetben sikerült, egyszer nem, és emiatt egy hosszú cikket újra kellett írnom.
Csinálhattam volna azt is, hogy írok a Blog.hu supportnak, hogy javítsák ki. Elvégre nyilván nem a böngésző volt az oka a bajnak, hanem a blog motorjában van egy bug, és mivel Safarival nem teszteltek ki elég alaposan az alkalmazást, nem vették észre.
Ehelyett - igazságtalanul - néhány kattintással letöltöttem a Firefoxot, kipróbáltam a mentést, és mivel sikerült, ennél maradtam. Nem ismerek olyan funkciót, a Safariban, ami ebből hiányozna. A többi meg nem érdekel. Az Apple nyitóoldalra, ahol minden belépéskor el szoktam olvasni az újdonságokat, időnként majd visszalátogatok.
Lehet, hogy a Safari jobb böngésző, mint a Firefox. Az én szempontomból egyébént egyenértékűek. De pusztán azért, mert a Blog.hu-t fejlesztő geekek FF-szal alaposabban tesztelték a munkájukat (valószínűleg mert ők jobban szeretik), mégis felborult az egyensúly.
A tanulság:
A fogyasztó lusta és igazságtalan. Ha bármilyen problémája van, még ha nem is te okoztad, és azt mással egyszerűen és gyorsan meg tudja oldani, nem fog nálad maradni.
Ezt mint fogyasztó most élvezem. De a másik oldalon nekem is komoly fejfájást okoz.
Just one click away
Erre mondják, hogy a konkurencia egyetlen kattintásnyira van tőled.
Egyébként azt, hogy a távolságot két dolog között kattintásokban mérjük, mára úgy tűnik mélyen beleivódott a tengerentúli közbeszédbe: a 24 egyik epizódjában pl. Logan elnök Martháról, a feleségéről azt mondja (a pontos idézetet nem találtam, kb:) "she's just one click away from madness".